Perfumy MARC-ANTOINE BARROIS
Marc-Antoine Barrois to francuski dom perfumeryjny, który udowadnia, że prawdziwy luksus rodzi się z przyjaźni i wspólnej pasji do piękna. Marka, stworzona przez utalentowanego projektanta mody męskiej (couturiera) oraz genialnego perfumiarza Quentina Bischa, w krótkim czasie stała się ikoną światowej niszy. W ofercie sklepu Neness znajdziesz oryginalne zapachy tego duetu, które są zaproszeniem do podróży między Ziemią a gwiazdami. Odkryj kompozycje, w których surowe nuty skórzane spotykają się z mineralną świeżością i rabarbarową energią, tworząc jedne z najtrwalszych i najbardziej komplementowanych zapachów na rynku.
Spotkanie krawca z alchemikiem zapachów
Historia tej niezwykłej marki rozpoczęła się w 2016 roku od spotkania dwóch wizjonerów. Marc-Antoine Barrois, wywodzący się z rodziny o włókienniczych tradycjach, słynął z projektowania nienagannie skrojonych garniturów dla współczesnych gentlemanów. Szukał zapachu, który byłby dopełnieniem jego krawieckiego stylu - eleganckiego, ale z nutą awangardy. Jego drogę skrzyżował Quentin Bisch, jeden z najbardziej pożądanych "nosów" XXI wieku (twórca wielu światowych bestsellerów). Między artystami narodziła się "olfaktoryczna chemia". Postanowili stworzyć perfumy, które będą jak Haute Couture - szyte na miarę, bezkompromisowe w jakości i pełne detali. Efektem tej współpracy są zapachy, które wymykają się tradycyjnym podziałom, oferując nową definicję elegancji dla kobiet i mężczyzn.
B683 - Śladami Małego Księcia
Pierwszym dziełem, które zdefiniowało styl marki, był zapach B683. Jego tajemnicza nazwa to szyfr - połączenie numeru asteroidy Małego Księcia (B-612) z datą urodzenia projektanta. To kompozycja głęboko osobista, przywołująca wspomnienia z dzieciństwa i zapach teczki dziadka. Znajdziemy tu szlachetne akordy skórzane, które są wizytówką Barrois, połączone z wyrafinowaną pikanterią szafranu, czarnego pieprzu i chili. Całość została wygładzona liściem fiołka i ambrą, tworząc zapach ciepły, otulający i niezwykle charyzmatyczny. To idealny wybór dla wielbicieli nut korzennych, którzy szukają w perfumach klasy i nostalgii.
Ganymede - Mineralna rewolucja w świecie perfum
W 2019 roku duet Barrois-Bisch zaprezentował światu Ganymede - zapach, który wstrząsnął branżą i zyskał miano arcydzieła. Zainspirowany księżycem Jowisza, Ganymede to perfumy "nie z tego świata". Są świetliste, przestrzenne i niesamowicie trwałe. Twórcy odeszli tu od klasycznej piramidy, stawiając na nowoczesne, mineralne brzmienie. Kluczowym składnikiem jest tutaj akigalawood (składnik biotechnologiczny o zapachu paczuli i pieprzu) połączony z zamszem, soczystą mandarynką i nieśmiertelnikiem (kocanką). Ganymede to perfumy drzewne nowej ery - pachną jak luksusowe wnętrze nowego samochodu, morska bryza i rozgrzane słońcem kamienie jednocześnie. To absolutny bestseller w kategorii zapachów unisex, który gwarantuje, że nikt nie przejdzie obok Ciebie obojętnie.
Encelade - Siła wulkanicznej natury
Kolejnym rozdziałem w kosmicznej podróży marki jest Encelade. Tym razem inspiracją był księżyc Saturna, pokryty lodem, ale skrywający aktywne wulkany. Zapach ten to potężna dawka energii, w której dominują nuty zielone w bardzo nieoczywistym wydaniu. Główną rolę gra tu rabarbar - cierpki, soczysty i dziki, zestawiony z dymną wetywerią i cedrem. To zapach gęsty, przypominający spacer przez wilgotną dżunglę rosnącą na zboczu wulkanu. Encelade, podobnie jak jego poprzednicy, charakteryzuje się nuklearną wręcz projekcją.
Luksus odpowiedzialny i ponadczasowy
Wybierając perfumy Marc-Antoine Barrois w Neness, wspierasz markę, która dba o planetę. Projektant zrezygnował z plastikowych folii (celofanu) na opakowaniach, a flakony i pudełka produkowane są we Francji z materiałów nadających się do recyklingu. To luksus w duchu "slow fashion" - zapachy nie podążają za jednosezonową modą, lecz są tworzone tak, by przetrwać lata. Jeśli szukasz perfum, które są synonimem artystycznej wolności, doskonałego krawiectwa i kosmicznej trwałości, propozycje tego domu perfumeryjnego są stworzone dla Ciebie.









